Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 29 ianuarie 2010

Vacanta....\:d/


URRRAAA!!! a venit vacanta!!! \:d/......a fost ce-i drept un semestru greu din toate punctele de vedere chiar si scolar...da l-am terminat cu bine, n-am ramas nici anu asta la nica #:-s....am trecut cu brio la toate materiile si acum ma pregatesc de partea a 2-a reloaded......:))......ma bucur de parca am luat vacanta de 2 ani....:))....imi pare bine ca am luat o gura de oxigen ca simteam nevoia de un respiro......in vacanta asta mi-am planuit sa ma linistesc, sa stau sa ma odihnesc, sa ma distrez cat pot si sa nu las chiar timpu sa treaca aiurea ca anu asta e bacu'....si putintel asa de invatat. Am nevoie de vacanta asta sa-mi pun si ordine in ganduri si in mine si eu am incredere ca voi reusi ca dupa vacanta asta cat o fi ea de scurta sa imi revin....vreau sa fiu ceea ce vreau cu sau fara ajutor, pot fi ceea ce vreau daca vreau....nu-i asa? ;):>......sunt propriul sef si imi ordon sa fiu IO....:>.....ce cuvinte pline de duh....:))....mai pot de atata filosofie?de fapt nu prea is bun la filosofie ca "cam barbologesc"...;)....cine stie cunoaste ca "balborogesc" cam mult, mai ales la filosofie.....:)).....in fine, ideea e ca vacanta asta o sa-mi priiasca....acum lenea face legea.....8->(:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu