Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 22 ianuarie 2010

:)) :D

Astazi a fost probabil una din putinele zile din anu asta cand chiar am fost fericit.......am mai incheiat o saptamana de scoala si parca tot mai repede vine bacu....x_x.....ma simt tare obosit fizic....sunt extenuat ca am dormit foarte putin in ultimele saptamani.....astept cu nerabdare weekend-ul sa ma odihnesc.....8->.....simteam nevoia sa ma exteriorizez si cred ca pentru mine este cel mai potrivit mod....sper sa fie asa cat mai mult, intotdeauna inceputurile de an au fost ciudate pentru mine pentru ca au adus niscaieva schimbari in viata mea.......iar schimbarile de anul asta......8->.....m-au facut sa deschid ochii.....credeam ca stiu unele lucruri dar cu fiecare zi parca iti dai seama ca nu stii mai nimic.....ma bucur foarte mult pentru ceea ce sunt acum si asa as vrea sa raman mereu.....alaturi de familia mea si alaturi de prietenii mei. SUNT HAPPY!!! :D:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu