Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

duminică, 24 ianuarie 2010

Cancer frate


Astazi nu am facut mai nimic important........adica daca stau bine si ma gandesc si mai bine.......chiar nimic nu am facut in afara de stat in casa in fata pc-ului.....da spre seara am iesit cu un foarte bun prieten, nu ii dau numele ca sa nu-l fac vedeta :)).....glumeam geoana, nu zic cine esti.....si a fost chair amuzant...adica :)).......am vazut si eu targu' mai pe-ndelete ca sa compar cu Colentina sa vad si eu daca e ceva ma da capu' lu satu asta......si e ceva....am observat ca are de toate.....pana si ceas in centru.....e bogati locuitorii de aici.....am tras concluzia.........am mers la un dezghetz cu un vin fiert unde am inghetzat mai tare, apoi ne-am mai plimbat.....dar ceea ce vreau eu sa scot in evidentza nu e plimarea in sine.......ci conjunctura in care ne-am plimbat ca 2 aurolaci fara familie pe strazi tarziu......cred ca a fost, cu siguratza de fapt, cea mai friguroasa plimbareala din viata mea.......deci am inghetat.....pana si genele erau.....tzurtzuri.....:)).......-21 de grade si cand am plecat erau -22 de grade frate?.....@-).....creca s-a stricat centrala......dar daca stau putin si ma gandesc, ceea ce e aproape imposibil pt mn.....ma intrebam cum rezista aia din siberia la -76 de grade cate cica erau azi.....@-).....ala da test de indurantza....daca vin la noi aia fac plaja........culmea sadismului: sa duci un negru in Siberia si sa-l lasi acolo......si cum spuneam, in concluzie, in final, la urma urmei, am degerat pur si simplu......imaginea e facuta la rahatul ala de ceas din centrul rahatului de orash numit satu Falticeni...;;).....nu ca la mine in Colentina.....hai ca va las si eu ca mie somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu