Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 22 ianuarie 2010

Bancul zilei


O nimfomana super-bogata da un anunt intr-un ziar national: “Nimfomana, ofer 1.000.000$ celui care imi va feri 100 de orgasme intr-o napte”.

A doua zi se prezinta la ea un american:
– Eu sunt rau, da’ rau de tot si-am sa te rup in doua!
Si trece americanu la treaba si-i da bataie o data, de 10 ri, de 20 de ori…cand ii moare “problema”.

A treia zi vine un rus:

- Cucoana, fii pregatita de ce-i mai rau! Beau o vodca si tin-te bine!… si incepe rusul: o data, de 10 ori, 20, 30 … 70 si il lasa si pe el “treaba”.

Intr-un tarziu vine si un ardelean:

- Domnita draga, mai e valabil anuntul cela?
- Normal ca mai este!
- No, bine, c-am venit si io sa te dezmierd nitel, da’ am o problema: nu stiu defel a numara.
- Pai, nu-ti fa probleme, la fiecare orgasm tragem o linie cu creta pe podea.
- No bine dara…
Si incepe si ardeleanu sa “traga la vasle”, de 10 ori… 30…70… 90… Nimfomana se sperie si-si spune in gand:
Mai, da’ cum sa-i dau eu nespalatului astuia 1.000.000$ si am si obosit”. Si incepe sa triseze: 91, 91, 93, 93, 93, 93.
- Dar bine, domnita, dara n-o mai fost 93 o data?
- Nu, ma tarane.
- Bineeee conita. Stii ce zic io, domnita draga, vezi ca ne-am incurcat. asa ca hai sa stergem totul si s-o luam da la cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu