Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

miercuri, 20 ianuarie 2010

Simularea (in)competente


si astazi, ca si in ultima perioada m-am simtit inutil, m-am simtit in plus acolo unde candva eram cineva pentru unele persoane chiar daca nu m-am intalnit cu ele, asa am simtit ca sunt.......adica m-am simtit asa cum trebuie sa ma simt......dar totusi nu m-am simtit foarte rau......a fost asa o stare de "impotenta"......la voia sortii.........orele mi s-au parut plictisitoare si daunatoare grav psihicului ca ora de filosofie de exemplu......totul a fost monoton pana la simularea aia cretina de la competente digitale, proba pe care trebuie sa o sustin ca nu am diploma de ECDL......mare chestie...:-j. Acolo nu pot sa ma laud ca am stiut, dar cand m-am uitat in jurul meu.....ooooo daaaa!!!.....mi-am dat seama ca nu-s asa idiot cum par si ca am ceva in capu' asta tampit.......da per ansamblu daca citeam macar o data poate stiam ce-i aia "inhibare"...;)).....ei data viitoare o sa fie mai bine.....oricand e loc de mai bine.....trebuie sa te autoambitionezi.....da bine pentru moralul tau...mi-am dat seama pana acum......ei o sa vedem ce o sa mai fie.....simteam nevoia sa mai scriu ceva si sa ma "racoresc" de vapaile din mn.....acum parca ma simt mai bine....;))....m-am exteriorizat, m-am spovedit cui citeste...gata sunt curat....pe....alta zi....sper sa mai apucam...8->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu