Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

joi, 14 ianuarie 2010

Bancul zilei


Se intalneste bula cu itic… bula fericit nevoie mare. Il intreaba itic: ce ai mah de esti asa bucuros, radiezi tot…. aaa, pai sa vezi am cumparat un elefant ! Itic: si cum draqu de la un elefant esti asa de fericit? Bula: pai stai sa vezi, elefantu face tot la mine acasa, uda gradina, spala masina, se joaca cu copii, ajuta sotia in bucatarie, ce mai, toata familia e innebunita dupa el.. itic: nu cred, inchiriaza-mi-l si mie bula: nu pot familia mea e primu loc itic: il cumpar iti dau 5000 euro bula: nu pot, nu pot in primu rand atata am dat eu pe el, si apoi am zis familia pe primu loc itic: iti dau 20000 bula: nu pot itic: mah iti dau 50000 bula: bine fie da sa sti ca o fac doar pentru tine dupa 3 zile se intalnesc itic: mah sa imi bag pula in el de elefant, mi-a stricat gradina, masina mi-a murdarit-o mai rau, distruge tot prin casa, nu mai pot ,m-am saturat in 3 zile doar, de el bula: si tu, cu atitudinea asta vrei sa vinzi elefantu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu