Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Very very very HAPPYYYY :D\:d/


in sfarsit am si eu motive sa sarbatoresc.....nu nu mi s-a nascut niciun copil inca......din cat tin io minte, nu sunt gravid, poate doar insarcinat cu diferite treburi, nici nu am murit.....dupa indelungi asteptari, emotii, suferinte, chinuri si cheltuieli pot spune ca ESTEEE!!! cum am mai zis, eu am intrat la Drept, iar Geo :X, pentru cine o cunosc, iar pentru cine nu o cunosc, Giorgiana, prietena mea a intrat unde si-a dorit.....de acum este politista cu acte in regula......pac pac v-am ciuruit.......pareri de rau pentru cei care au picat, sincer regret nu ma bucur de necazul altuia dar ma bucur de fericirea mea.....sunt fericit frate ce mai, pot spune pana la urma ca dupa un an si mai ales o vara full de incarcata si plina de admiteri si examene care cred ca ne-au mancat ani din viata am intrat unde am dorit, bineinteles a 2-a optiune dar mai bine mai tarziu si putin mai putin decat deloc :*


Un comentariu: