Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Greu fara tine....:((


 

In asta seara s-a intamplat ceea ce nu asteptam demult tare.......am ramas singurel, singurica a trebuit sa plece si mi-e deja dor de EA cu toate ca nu am vazut-o de doar cateva ore, dar nu pot sa nu imi fie dor de BITA mea, cand stiu cat tin la EA si ca nu am sa o mai vad cateva saptamani, poate luni, Doamne fereste....

mi va face pofta de DANSA tot ce ating si imi aminteste de EA, telefoanele pe care o sa le primesc si o sa i le dau, sms-urile, absolut tot...intoarce-te, nu ma lasa singurel cum nici io nu vreau ca TU sa fii singurica...singurul lucru pe care o sa-l simt cald langa mine va fi doar vocea TA calduta care imi va sufla dulce in ureche prin telefonul rece ca gheata, dar mai dulce esti TU, frumoasa mea.....sunt melancolic si trist, cine citeste si este dezinteresat il rog sa se uite mai departe sau sa dea un click pe X-ul din drepta sus, iar celor care ma inteleg le multumesc din suflet pentru ca ma cred, din diferite motive, dar nu doresc nimanui sa simta durerea despartirii, fie si pentru o perioada mai scurtuta, de timp.........dar pentru mine va trece greu, stiu ca si pentru TINE scumpo....dar bine ca despartirea asta temporara este doar una fizica, pentru ca esti si vei fi mereu in inimioara mea, esti inima mea si asta o stii....TE ador si TE vreau langa mine cat mai curand.....:* :X >>>>:D<<<<









5 comentarii:

  1. TU ESTI SI VEI FI MEREU ...CEL PE CARE IL IUBESC SI IL VREAU IN VIATA MEA PENTRU TOTDEAUNA PENTRU CA NU AM IUBIT PE NIMENI ASA CUM TE-AM IUBIT SI TE IUBESC PE TINE....TU ESTI INSASI VIATA MEA...VREAU SA NE IUBIM CA IN POVESTEA NOASTRA...TU, AL MEU FAT FRUMOS...PENTRU CA TE IUBESC ENORM SI MI-E GREU FARA TINE CAND NU ESTI LANGA MINE...CLIPELE CAND SUNT PLECATA SI NU ESTI LANGA MINE CU TRUPUL...STIU CA SUFLETUL TAU MA OCROTESTE MEREU SI IMI DA SPERANTA SA TREC PESTE TOATE CU GANDUL CA VA TRECE TIMPUL MAI USOR SI VOM FI DIN NOU IMPREUNA....ACOLO...STII CA ADORM CU ALBUMUL CU POZE DAR SPER CA IN CURAND SA NU MAI FIE CAZUL SA MA IMI ALIN DORUL CU POZELE SI CU VOCEA TA...CI PUR SI SIMPLU ....SA FIM O VIATA IMPREUNA PENTRU CA TU ESTI SUFLETUL MEU PERECHE....http://www.youtube.com/watch?v=UxRbOkAMDRw

    RăspundețiȘtergere
  2. uitasem sa ma semnez desi tu stii de la cine e....dar sa fiu sigura ...se semneaza...iubita ra...(GEO)...TE ADORR

    RăspundețiȘtergere
  3. te iubesc mult iubitu meu....sa ai grija de tine....asa ai grija de ceea ce se afla acolo....in suflet....te sarut...(Geo)....iubita ta:*:*:*::X:X:X::X>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=j4lD7n0JbbM.......pt ca te ador

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=Xk5qMXXRtiw&feature=related...pt k te iubesc(geo)

    RăspundețiȘtergere