Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

luni, 20 septembrie 2010

e incredibil din nou...si din nou....bineinteles in Romania



Astazi cautam niste versuri pentru fratele meu, ca ii trebuiau cateva cantece la scoala si am scris pe google "cantece pentru copii" si mi s-a afisat o lista cu mai multe site-uri. Am intrat pe unul, am vazut cum e, si, cand am intrat pe cel de-al doilea, am avut un soc......@-)......printre primele randuri am vazut o reclama care nu avea nimic de-a face cu copiii......am dat repede un refresh ca nu cumva ca el sa observe anuntul, si tot nu disparea....imagini care spun totul.......si ma gandeam asa, daca intra vreun copil pe site-ul respectiv si vedea reclama: marirea penisului...... :|.......traim din nou in Romania, tara tuturor posibilitatilor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu