Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 25 decembrie 2009

Cand a inceput totul.....


Totul a inceput acum mai bine de 18 ani....eram de fata si totusi nu stiu nimic...cum asa? ;))....intr-o zi mohorata de vara, am venit pe lume, un copil mic, dar imi place sa cred ca nu marimea conteaza ci maretia....ploua tare, asa mi s-a spus.....oare cerul plangea de bucurie sau de tristete? :-?....numai Dumnezeu imi poate raspunde...si asa am venit pe lume....simplu dar nu si usor...am crescut frumos, zic eu...am avut parte de cea mai frumoasa si deosebita copilarie din cate au existat...asta datorita in primul rand familiei mele, cea mai ce familie dintre toate si multora dintre prietenii mei din copilarie....majoritatea au plecat si nu mai stiu nimic de ei :(....dar pot sa zic ca au fost cei mai de nadejde din cati am avut. Viata mea s-a schimbat o data ce m-am mutat pentru ca a inceput o alta viata chiar daca locuiesc in acelasi oras, relatiile cu prietenii mei s-au racit aproape brusc si multi dintre ei s-au imprastiat in lumea asta mare....o locuinta 9, o viata 9 si oameni noi...m-am acomodat zic bine si ma simt foarte bine aici unde sunt acum. Acum sa trec si la momente mai placute din viata mea.....cea mai fericita zi din viata mea a fost cea din data de 16.07.2002 cand, dupa 11 ani de asteptare acerba a venit pe lume unicul meu fratior....EMI...nici nu pot descrie senzatia pe care am avuto atat la aflarea vestii (pentru ca de acum viata mea va capata o alta turnura mult mai frumoasa si mai familiara), cat si atunci cand l-am tinut pentru prima oara in brate pe fratele meu....acelasi sange in 2 trupuri, 2 suflete ca 1. Si de atunci viata mea este una care nu iese neaparat din tiparele normalitatii....am o viata obisnuita, plina de momente si vesele si triste ca oricare alta, dar uneori, la clipe de rascruce, am ramas singur, si asta ma determinat sa ma ajut "autoajut", sa incerc sa fac din nimic, multe si din multe urate, ceva frumos.....nu stiu cat m-am descurcat, ma descurc sau am sa ma descurc dar atata timp cat ma simt bine in pielea mea, nu ma intereseaza prea multe pareri. Parerile prietenilor mei sunt importante si le iau in seama, cat despre ceilalti pot sa "manance din gura" mult si bine, NU MA INTERESEAZA.....cam atat despre mine.....sunt o persoana vesela, imi place viata, imi place sa o traiesc si daca am si cu cine totul e mult prea bine....sunt optimist da' mai am si eu momentele mele de slabiciune si mai cad in "pesimeala"....urasc, nu prostia, ci incultura si imi plac mult sportul ,excursiile si sa socializez sa nu stau ca tristu'....cam mult despre mine, da pls intelegere ca sa aibe si eu cu ce sa ma laude pe mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu