Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

marți, 29 decembrie 2009

Bancul zilei


Un tanar la un bar. Nu era deloc beat. Avea o halba de bere pe masuta. Nu era prea fericit…defapt plangea.
Se aproprie de el un om de vreo 45 ani se aproprie de el, ii bea berea toata dintr-o sorbitura si-l bate pe spate. Vazand asta, tanarul se afunda si mai mult in plans.
-Ce ai, de plangi asa?! Era doar o halba de bere!
-Sa iti spun toata povestea mea: sotia mia furat cardul de la banca si a scos cu el toti banii din cont, m-a parasit, s-a casatorit cu amantul, si m-a lasat balta. Un om cu un camion mia calcat singurul tovarasi de viata, un caine, apoi, am imprumutat de la vecini sfoara, am vrut sa ma spanzur, sfoara a cedat de vechime. Cu ultimii bani, am cumparat otrava, pe care am pus-o in halba de bere, apoi ai venit tu si ai baut-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu