Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

joi, 1 decembrie 2011

Smecher partea 2

Dupa ce aseara m-am plans public ca is singurel bing bang si ca mi-era frica de hoti, cica situatiunea s-a schimbat atat de radical, incat numai singur nu am mai ramas si nu am mai stat...fui za smecher of za smecher ca in nostra camera azi noapte s-a petrecut asa cum se cuvine in cinstea celor cu numele de Andreea...:x...a fost un fel de orgie, obiectul ei material nu fiind sexul ci bautura...s-a baut mult, s-a jucat joace frumoase, s-a dansat, s-a petrecut, s-a simtit lumea bine, pe scurt (sau cel putin asa am fost mintit)...si cum in natura oricarei forte se opune o forta contrara ca sens si de aceeasi valoare care se opune pe persoana juridica, reversul medaliei a constat in faptul ca azi dimineata fugeam sa prind trenu' ca daca s-a dormit putin si dupa atata zbantuiala,odihna de unde? Dar pana la urma, chiar daca eram mahmur, si aveam gandul impacat si chilotul intarit pe cur, am reusit sa impac si capra si ursu si toate s-a terminat foarte bine....in concluzie, sa tot fiu asa singurel sa vina "hotii" sa ma pradeze...asta fiind spuse, tati buni si frumoase pana data viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu