Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

miercuri, 21 decembrie 2011

Acasa :x

In sfarsit acasa...\:d/...am ajuns si EU acasa acum vreo 2 ore si deja ma simt de parca is in alta parte, nu la cativa pasi de Iasi, si asta pentru ca la noi aici e ZAPADA!!! Si nu putina ci chiar destula de mers la sanius si la schiat sau patinoar...dar exista totusi o problema: nu avem partie si nici patinoar si pentru asta putem improviza...putem face orice ca sa ne simtim bine si chiar e indicat. Imi e dor de Iasi, dar, avand in vedere ca de abia am plecat, scuza nu e prea justificata, dar nici prea imputabila...in plus mi-a fost mult mai dor de oraselul meu linistit si frumos, mai ales acum ca e acoperit de omat si se simte mirosul de sarbatori si bucurie. Va astept cu drag pe toti cei care doresc sa ma colinde si sa ma revada si toti cei care vor sa petreaca o frumoasa vacanta pe aici, pe meleagurile noastre pentru ca suntem caldurosi si veti avea nevoie de asta, la ce frig e afara...>:D<...e frumoasa iarna si mi-as dori ca toti sa simtim acum ceva special, nu numai material sau fizic ci si cu cealalta parte, sa simtim cu sufletul, sa ne bucuram si sa ne imbunam acum in prag de Sarbatori! 8->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu