Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

joi, 15 decembrie 2011

Fericit!!!

fericit! fericiT! fericIT! feriCIT! ferICIT! feRICIT! fERICIT! FERICIT!!!
Atat de fericit ma simt acum >>>>:D<<<< si nu vreau sa fiu zgarcit si sa tin sentimentul asta doar pentru mine si dupa cum se vede il impart cu toata lumea...si acum sa sexpun si motivele:
1. Aseara pe la vreo 11:45 am avut o bucurie mare de tot: s-a calificat STEAUA in primavara europeana in cadrul Europa League si asta mi-a inseninat toata noaptea si toata ziua, cel putin pana acum. Aseara am transpirat, m-am chinuit, m-am bucurat, am tipat, m-am enervat....ce mai! m-au trecut toate starile pe rand si in cerc; dintre toate echipele ea este singura care ne va reprezenta si prin asta sper sa inchida gura celor care o critica non-stop, aiurea. In calitate de fan dedicat ii doresc sa o tina tot asa si sa capete valoare din ce in ce mai mare, iar realizarea de a accede in optimi sa nu fie doar accidental si sa reprezinte un fenomen izolat, ci sa devina o obisnuinta, ceva ce se va intampla in fiecare an! Totul a fost perfect pe stadion: suporterii, echipa, terenul, totul, totul si a meritat efortul maxim am intrebat!!! Hai STEAUA !!!


2. Ineseara, cam acum o ora am terminat-o cu partialele pe anul asta calendaristic, semestrul asta universitar si in sfarsit ma pot odihni in pace de sarbatori (sper ca nu in pace in sensul de pace vesnica, ci de pace referitor la liniste, calm si revigorare). Au fost grele, dar a culminat sesiunea de partiale cu ultimul care a fost GREU cu adevarat dar, per ansamblu, is fericit cu tot si toate si acum asteptam in linste rezultatele care sper ca nu ma vor dezamagi...



Am toate motivele sa fiu fericit si sper sa nu mi se schimbe starea asta prea CURand, sau daca nu are incotro, sa devina din ce in ce mai buna...tati celi buni si sa aibe lumea grija de ea >>>>:D<<<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu