Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

duminică, 11 septembrie 2011

SI...si

In seara asta ma trec niste nervi de nu pot sa mi-i sting nici cu mica bucurie pe care o am....chiar daca is fericit ca a pierdut Steluta lu' Berbecali, poate asa se mai trezesc la viata baitanii, ca vad ca iar au luat-o pe campuri aiurea cu impresii si cu supraaprecieri la adresa lor, ca vezi Doamne au castigat niste rahaturi de meciuri si s-au calificat, gata cine-s ei in fata lor....ma bucur ca i-a trezit putin Gaz Metan si pentru asta le multumesc sincer....cum spuneam chiar daca is fericit pentru esecul Stelei, totusi nu ma pot bucura in aceeasi maniera pentru esecul lui Federer....deci se repeta treaba de anul trecut, cam in acelasi mod, si imi iau foc tare....cum pizda masii puncte puncte puncte (asta ca sa cenzurez gen Berbecali) dupa ce ai 2 mingi de meci, le pierzi pe alea doua, pierzi game-ul pe serva ta, te egaleaza si te si bate....deci asta nu pot sa inteleg cum de esti la un punct de meci si pierzi apoi 4 game-uri....deci is stupefiat si mor de ciuda, imi vine sa urlu, sa trantesc, sa izbesc, sa injur, dar ce folos....fapta e consumata, Federer a pierdut....imi pare nespus de rau si poate se revanseaza la anu' in urmatorul turneu de mare slem....cam atat cu trairile mele interioare de dinauntru, toate cele bune si noapte buna
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu