Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

sâmbătă, 10 septembrie 2011

MMaree!!!

Povestea incepe ca-n povesti: fui plecat la MARE! Revin pentru multimea de cititori care se inghesuie sa afle o noutate despre mine, cu istorisiri de la distanta, dupa cum am mai spus, de la mare (si nu numai la distanta de acasa ma refer). Singurica escapada pe vacanta asta si de asta am vrut si am si reusit sa profit la maxim. Am plecat de aici doi copchii batuti in cap cu lingura de lemn, singuri in lumea asta mare si nemiloasa, cruda si insensibila, alea alea [scriu si pentru tristi ca sa fie o poveste completa], da' pe drum s-a marit gasca si am ajuns la mare deja cu prieteni si relatii noi [P.S. baaa am scris Relatii nu Felatii...pfff ce-s si cu astia @-) ]. Acolo am cunoscut si mai multi cu care am relationat din nou si ne-am imprietenit si cu care am facut o multime de lucruri frumoase, interesante si distractive. Chiar daca sejurul a durat doar o saptamana, pot spune ca m-am simtit bine cat ultima jumatate de an, a fost foarte revergorant si plin de amintiri. Si dupa o saptamana plina, ne-am intors acasa o gasca la fel de mare ca la mare, iar pe drum ne-am impartit fiecare pe la casele lor si traim fericiti si acum la fel cum am fost cand ne-am cunoscut....

Si acum sa incerc si o poveste nu doar pentru aia virjinei l-) [dang dang dang]....a fost la mare asa cum este in orice vacanta, sau ar trebui sa fie in orice vacanta intre tineri: baute cat intrau, cat nu, ieseau tot pe acolo, dormit de la foarte putin la deloc, distractii si muzici ascultate la maxim am intrebat, iubiri de sejur fara resentimente si pareri de rau, totul petrecut la sextrem, ca doar suntem tineri si trebuie sa ne obosim ca sa avem de ce ne plange mai tarziu, totul extenuant si se vede asta si la mine (mult mai obosit decat eram inainte sa plec, racit de nu stiu ce-i cu mine si putin surd :-??)....pana data viitoare, cand sper ca nu o sa fie pana la urmatoarea mea vacanta (adica peste cativa ani), tati celi buni :-h si salut gasca vesela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu