Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

miercuri, 17 martie 2010

Stelutza mea iubita.....guritza ta de rapanoasa


deci eu, inca dinainte de a ma naste,imi curgea prin vene sange ros-albastru, toti din familia mea sunt stelisti infocati, dar mi s-a decolorat cativa ani asa buni cand nu stiam ce e cu mine si cica vreo 2 ani am tzinut tare de tot cu dinamo>:P:-&:-q....nu-mi vine sa cred.....omul mai face greseli in viatza, dar e bine daca isi da seama de ele si le corecteaza....:-j....si cum spuneam acum ma autoconsider suporter infocat al Stelei.....dar, Steaua a fost o MUIEre in seara asta, in "El clasico" de Romania (ce tzaranesc suna, parca joaca oile lu berbecali cu vacile lui borshea).....nu am cuvinte....super meci, super fotbal practicat de Steaua, super....nu am ce zice.....daca ar vedea fostele glorii ale Stelei meciul, pentru ca sunt sigur ca nu l-au vazut ca nu s-au anuntzat "decesuri" in lantz, creca ar intra in mormant de rusine........azi jucatorii astia inteligenti si buni de la Stelutza, platitzi de parca ar ara cu unghiile, totzi bombe saxy si rai, discotecari si club-isti.....no comment....deci toti o apa si un pamant.....daca s-ar lasa toti de fotbal ar fi un + in Romanica.....rusine sa va fie fotbalistilor.....macar daca tot v-ati apucat de fotbal, si pe deasupra sunteti si platiti, nu ca bn, regeste chiar in Romania ce-si plange de mila, macar tzinetzi-va de el si invatzatzi sa datzi cu piciorul in minge.....ca pt asta suntetzi platitzi......sunt atatzia mii de copii in Romania cu talent mult peste si seriozitate, care joaca in spatele blocului pt ca nu li se da sansa sa se afirme la un club asa care macar sa aibe teren de joaca nu de joc......lasatzi-i pe cei mai buni ca voi sa joace acolo unde va este locul si voi apucatzi-va de altceva, eventual de ce avetzi voi mai pretzios si in care sta toata inteligentza voastra...ratatzilor....atzi facut suporterii stelisti de ras....ne-ati patat imaginea......bagabontzilor, hahalerelor........marsh din fotbal totzi......si acum o imagine care spune totul de cum s-a desfasurat meciul.....no comment.....astpt comentariile voastre......acum termin rapid si apoteotic.....la somn cu Steaua ca de abia le mai palpaie luminitza....in afara de portar, fundashi, mijlocashi si atacantzi, Steaua are echipa....x(



bai gay-ule sa nu te pape mingea, fugi ca mushca......nici nu-l cunosc....cine-i tipul? :-?? ala de la Steaua.....nu l-am vazut in viatza mea....pe bune vb :-??.....astept raspunsuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu