Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

joi, 4 martie 2010

Soldat din Kuweit



dupa o buna perioada de out sa zic asa......in care nu am facut mai nimic.....adica nu am facut chiar nimic.....decat scoala acasa si viceversa, cica mi-am facut si eu ragalia asta de pc si m-am gandit sa plictisesc lumea.......daca is si eu plictisit poate molipsesc si pe altii......zilele astea is prea urate ca sa nu zic naspa......mi-era dor sa mai scriu ceva pe blog....:)).....iara?...:-@....dar daca tot mi l-am facut am zis macar 2,3 cuvinte sa mai scriu si eu ca poate a citi cineva si ii dor de mine....ce glume de cacat am in mine :>....asa om asa glume?....ei nici chiar asa :)).....ca sa enervez pe unii in caz ca "citeste". In ultimul timp, mi-am facut un fel de altfel sa fac aceleasi lucruri in fiecare zi....plictiseala pe viata lu' Gogu.....am atata plictiseala in mine ca iti lasa gura apa.....ma simt ca un soldat din Afghanistan.....ce comparatie tampita.......hai ca cica mai vorbim....v-am pupat v-am salutat cu respectul meritat, mandru ca un sef de stat prezidand un cacat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu