Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 15 aprilie 2011

Fericit sau mi se pare? :D

Gata cu patialele cam cu asta ma mai laud in ultimele ore!!! au trecut si partialele si gata-i cu ele pe anul I de fuckyoultate....acum mai urmeaza ce-i mai usor....sexamenele @-)....iieri am avut ultimul partial si cam gata cu invatatul asa intens....iau si eu o vacanta asa mai maricica de vreo 2 saptamani care este si sa ma imbucur sper in timpul asta cat mai mult, sa nu am motive sa fiu trist sau sa imi para rau de ceva....tot ce as mai putea spune e ca sunt prea fericit ca sa fiu suparat si chestia asta tre sa continue ca de sarbatorit am sarbatorit, m-am bucurat, m-am fericit, alea alea....sunt multumit de partiale si sper sa nu intru in vreo restanta....mai tin pa cititorii mei la curent cu ce mi se mai intampla, in caz ca se rataceste vreounul pe blog si in caz ca i se ratacesc ochii printre randuri, ca altfel nu ma mandresc eu cu fani sau cu persoane interesate de ce fac....de obicei scriu ca sa ma racoresc si sa citesc atunci cand devin nostalgic....e un fel de jurnal personal-intim da' mai public asa....sa fiti fericiti si fara frica....eu va salut.....Bogdan mai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu