Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Changes...

De azi se anunta schimbari majore in ceea ce priveste persoana mea...atat la interior, cat si inauntru, ca la exterior nu am ce schimba...nu gasesc pe cineva sa-mi de alta fata, ca altfel as fi facut-o (schimbarea). Vreau sa fiu altfel, vreau sa gandesc diferit, vreau sa fac dupa cum simt si nu impotriva a ce simt pentru ca in final tot asupra mea se rasfrange totul....am cam facut multe prostii si s-au tot repetat in ciuda atentionarilor si avertizarilor. Sunt un CIUDAT pt ca de multe ori aruncam cu noroi aiurea si declaram niste lucruri la care nici macar nu m-am gandit, daramite ca s-ar putea intampla....inevitabilul s-a produs insa si acum stau si imi inghit propriul rahat pe care l-am crescut si l-am dezvoltat. De azi incepe un nou capitol din viata mea, momentan de rahat, dar incepe dupa cea mai frumoasa parte de pana acum...desi mi-as fi dorit ca acest capitol sa inceapa, sincer o spun, la moartea mea....adica mi-as fi dorit sa fie cum a fost pana acum, dar nu se poate si eu trebuia sa belesc ochii cand a trebuit. De azi sunt acelasi om, dar schimbat in ce priveste hotararile si deciziile pe care vreau sa le iau. 
Sfat atat pt mine cat si pt eventualii cititori: daca simtiti vreodata ceva sau ca trebuie sa faceti ceva si acel lucru va face bine si va aduce bine, nu ezitati sa il faceti si nici nu-i dati cu piciorul si-l ignorati asa cum am facut eu....cale de intors nu mai este, recursul si apelul s-au epuizat, si, ce-i mai rau, fericirile trecute si timpul scurs nu retroactiveaza (nu se pot intoarce inapoi, mai pe scurt).
Cred si sunt convins ca anul 2011 o sa fie mult mai rau decat anul trecut, care, cu exceptia unei anumite persoane care a schimbat balanta, mi-a adus numai suparari, necazuri si tristeti....cred ca incep sa devin putin emolet, dar ce m-ai conteaza?!...acum am sa incerc sa imi revin si, sper, cu ajutorul prietenilor dar mai ales al lui Dumnezeu o sa trec peste toate...asa ca fac un anunt: toti cei care vor sa ma scoata din cacat sa apeleste la mine care este sau mai bine zis da-ti un ajutor la cutia milei si a nevoiasilor trai-v-ar familiile. Glumesc, dar am sperante ca va fi bine....desi inca raman la parerea de aseara cum imi va fi cel mai bine....dar nu poti obliga oamenii sa le fie bine langa tine chiar daca tie langa ei ti-e perfect pot spune.
"As vrea sa pot da timpul inapoi ... sa intorc clepsidra ... si sa te pot privi din nou in ochi ... sa pot sa-ti spun cat te iubesc!" 

"Timpul zboara... si te lasa prea devreme batran si prea tarziu destept."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu