Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

sâmbătă, 19 martie 2011

Suparat sau mi se pare?

Mai are omul zile proaste....dar cand zilele proaste se tot tin scai de tine si se tin in lant e mai naspa....adica nu vreau sa o dau in iemoiala da' ma simt singurel bing bang printre copaci....nu fac publice problemele mele dar scriu si eu poate poate ma mai racoresc un pic...cine trebuie sa stie de ce mi-e asa greu stie, si totusi....tot nu e bine...oare de ce? Daca e sa o luam asa nu ne e bine niciodata asa cum am vrea si mereu am vrea tot mai mult...si mai mult...eu acum nu vreau decat sa revina totul la normal, asa cum a fost pana acum vre-o luna....vreau sa imi fie bine si sa nu ma mai gandesc la lucruri urate care nu imi fac placere si care ma afecteaza....vreau sa nu mai par indiferent si fara sentimente....vreau sa arat si sa se vada exact ce simt si ce cred....vreau, vreaU, vreAU, vrEAU, vREAU si tot VREAU....dar ajung sa ma intreb: se poate? merit asta? fac ce trebuie?....asta nu am de unde sa o stiu.....doar celelalte persoane imi pot confirma sau infirma asta....acum un lucru e cert: nimic din ce fac nu e bun si arat ca prea putin imi pasa, desi eu simt exact diferit...in fine m-am plans destul, m-am descarcat...oarecum..., acum astept sa se adune iar in mine si sa explodez...cel putin eu asa prevad si presimt...toate cele bune celor ce vor citi si luati aminte: "Nu luati viata in serios...ca oricum nu scapati viu din ea" (filosofie frate, am sa crap asa, @-) ) noi sa fim sanatosi si la bine, dar mai ales la greu pentru ca daca suntem sanatosi, are cine sa ne strice bucuria ;)....guvernul Bo(bo)c si cu presedintelu' Bashescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu