Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

joi, 3 martie 2011

Fericit tare...:D

In primul rand vreau sa urez tuturor si la toti o primavara fericita, presarata cu momente fericite, plina de fericire si sa fiti foarte foarte fericiti.....tot tacamul stiti si voi povesti dintr-astea. Personal eu intampin primavara decat ea pe mine si pt ca sunt mult prea fericit simt si eu nevoia sa ma exteriorizez, ca ce pana calului (apropo, calu' are pene?), traim in Romaniaaaa :D. Sunt foarte fericit pt ca in prima zi din primavara mi s-a materializat munca mea din primul semestru si in sfarsit, fuckyoultatea mi-a oferit unele satisfactii, dar totusi nu m-a....satisfacut, perversilor sa va fie rusine ca v-ati gandit la acelasi lucru ca mine. Am intrat la buget, dupa o prima sesiune cam incepatoare si cam prapastioasa....pentru mine personal e ceva pt ca economisesc cativa banuti (deja facultatea m-a schimbat, ma face sa ma gandesc la viitor, sunt aproape pregatit sa iau in mana fraiele vietii....glumeam) si in plus orgoliul ista din mine ma face sa imi doresc sa fiu cat mai sus, si, dupa calculele mele de fost matematician, am urcat destul de foarte multe locuri pa sistem. In fine, nu ma laud cu cifre, sunt de la bune in sus, asta numai pentru ca a fost Dumnezeu alaturi de mine, sunt foarte multumit de ele si de mine, si in conclusion, sunt ferishit :D:P, si ca sa termin intr-o maniera romaneasca adica manelara dupa cum zicea domnu Bashescu (99% din romani estem manelari), am luat notele: tete, nente si dhjete care m-au propulsat spre destineisan scai. Am mult prea multe motive ca sa fiu fericit in afara de venirea primaverii, a zapezii si a rezultatelor bune. Ma impac foarte bine cu colegii mei de grupa...B7 za best, foarte bine cu colegii de camera...sa traiti bine baitani si multa sanatate mai departe, cu colegii de facultate...bafta multa in continuare, cu prietenii mei pe care nu i-am vazut demult tare si ii salut cu ocazia asta si cel putin de multe ori mai bine cu prietena mea pe care o sarut si o sa-i zic ca o iubesc si mai mult decat i-am zis-o ultima oara :D....acum ma duc sa ma bucur si eu in continuare si sa fiu si mai fericit asa cum va doresc inca o data si sper sa va molipsesc de la mine...mai scriu eu daca promiteti ca cititi ;;):-h:*

Un comentariu: