Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 5 februarie 2010

Frumusete pe muchie de anvelope

acum cateva zile, fusei si eu ca tot faltisheneanu' pan' la susheava, oficial cu treburi de rezolvat la resedintza, dar, sincer ca sa ma plimb, sa frec menta aiurea de plictiseala.....vazusem un reportaj cu o zi inainte, despre o expozitie de cateva masinutze tunate prin carrefour si, daca tot eram prin zona, dupa cum ar zice un consatean din oras de p'aici, am zis "de ce nu?". Si, sincer am ramas, putin crushit......adica, atunci cand le-am vazut prima oara am crezut ca ori is sculptate, ori desenate, fratele meu......;;).....ca s-o citez pe Nikita :X.....:))......deci parca mi-ar fi fost mila mie sa le ating daca erau ale mele......adica de frica sa nu le iau vopseaua....ce mai frate.....alea nu erau masini tunate, erau OZN-uri, comete, navete spatiale......adevaru ca mi-au placut putin mai mult decat "oleaca".....las imaginile sa vb de la sine cu toate ca nu sunt atat de convingatoare pozele cu OZN-urile alea, asa cum le-am vazut in realitate....8->

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu