Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

duminică, 3 iulie 2011

Deosebit

Nu sunt genul de persoana careia ii place sa se ascunda, sa fie obsedata de intimitate, exagerand in anumite cazuri....ideea e ca am si eu, ca orice OM, nevoie de intimitate, dar nu tin foarte mult la asta, mai ales atunci cand vine vorba de mesaje...in general nu le fac publice dar nu ma deranjeaza daca cineva le vede pentru ca primesc si trimit si eu esemes-uri (SMS-uri in varianta deontologica) ca tot omul, asa ca nu devin crizat cand cineva mi le citeste. Preludiul asta patetic pe care am incercat sa il fac sau...sa il folosesc e pentru a incerca, tot in mod patetic, sa fac o introducere...ati ghicit, patetica, asa ca inceputul a devenit mai lung decat esentialul :-??...in fine, iertare cer ochilor dvs care sunt torturati de ce ati citit. Am primit un mesaj foarte frumos de la o buna prietena, pe care vreau sa il impartasesc, poate cuiva o sa ii placa la fel ca si mie. Gata cu vorbareala in plus si degeaba:
Se spune ca fericirea este asemenea unui fluture. Acesta fuge daca incerci sa-l prinzi, dar daca stai linistit, e posibil sa vina si sa se aseze pe umarul tau..deci, gaseste adevarata fericire sau asteapta sa te gaseasca ea pe tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu