Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

miercuri, 15 iunie 2011

Oficial in anul 2

Imi era dor sa mai scriu si eu ceva pe aici...si cum v-am obisnuit pe cei care mai citesc cateodata ce scribuiesc (daca este cineva), scriu foarte rar si prost atunci cand o fac....dar ce e drept e corect, am o scuza....nu am ceva ce lipseste oricui: TIMP LIBER. Am terminat cu sexamenele si cu toata stresiunea si cu o nespusa bucurie fac un anunt public: sunt in anul 2. Mai am ceva "restante" pe la facultate si pe la camin si trebuie sa le rezolv, dar oficial sunt andoist (anul doi) si ma doare-n pix. Desi nici nu stiu cum a trecut anul asta....totusi a trecut cu de toate. Ce e drept, a trecut timpul foarte greu in ultimele luni ca m-am singurisit cum se zice....acum astept vachenta si sper sa imi aduca ce imi doresc, sper sa nu ma plictisex prea tare avand in vedere ca lumea a cam plecat de langa mine la propriu si la figurat (adica altii fizic, altii sentimental), as vrea sa ii aduc pe toti inapoi, dar cum nu se poate, ne descurcam cu ce avem....facem ce face tot romanul: improvizeaza. Sunt foarte sanatos, ma simt excelent aproape (fie vorba intre noi se poate si mai bine) si sper ca cat mai curand sa mai scriu cate ceva, macar pentru mine avand in vedere ca asta e un jurnal personal dar putin mai public....la revedere si pe curand :* (va pupa jan bogdan pa sistem turboleishan)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu