Nu mai cauta centrul Universului. El este in tine. Cerceteaza-l!

Cine spune ca Universul e doar unul se insala. Miliarde de Universuri se nasc, traiesc si mor in fiecare clipa. Concomitent. Fiecare om este in centrul Universului pentru ca el insusi este un Univers.
Si atunci cum putem declara ca Omul este Univers in Univers?El este mai mult decat atat, este stapanul propriului Univers, unul mai special decat toate

vineri, 30 iulie 2010

Dor de mine? noooo....

A trecut ceva timp de cand am tacut........poate un fel de silenzio stampa........sau poate o perioada destul de incarcata de evenimente mai mult sau mult mai putin placute.........dar "a trecut toate", si culmea, sunt tot viu si traiesc. In ultimul timp am realizat ce sunt pt altii, cum sunt vazut de ei si pot zice ca am gasit si motivele pentru care sunt privit astfel. De cate luni nu am mai scris p'aici s-au intamplat multeeeee......adica fiecare zi aproape nu trecea fara incidente placute sau "nashipa".......s-a dat bacul, la care am participat si eu si la care nu am obtinut chiar ceea ce vroiam si pot zice fara prea multa modestie, ca meritam.......am luat note chiar mici......ei cu oralele m-am descurcat mai bine sa zicem, dar cand a venit vorba de practica, "mai grele" fratzica.......pot sa zic ca prima mea deceptzie pentru care imi venea sa imi dau demisia de p'aici a fost bacul......frate ceea ce s-a facut si mai ales ceea ce am obtinut.........furaciune pe fata, hotzie si mangleala......a trecut si asta.......dar urmatoarea si cea mai caldutza buba a fost admiterea unde.......pffffaaaaiiiii..........bag pula-n lume si le-o fuck cadou.......e de cacat in pl lu Hector si a lu Broasca........am nervi ce pot sa zic.......am trait neste vremuri tulburi si seci.........dar incetu' cu incetu' va fi bine........am intrat si la o cacata de facultate da si acolo grele tare.........in rest bine, sanatos, mai revin cu vreo postare unde sa ma racoresc........:-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu